Trenger du teknisk support, veiledning eller opplæring?

Teknisk support

Kontakt IKT-ansvarlig på e-post: Leif.Nesthorne@osloskolen.no. Vi besvarer din henvendelse på E-post eller telefon så snart vi har mulighet, normalt innen 2 timer i kontortiden.

I E-posten ønsker vi at du oppgir følgende informasjon:

  • Elevens fornavn (eventuelt initialer for etternavn, noen klasser har flere elever med samme fornavn)
  • Klasse
  • Beskrivelse av problemet/utfordringen. Legg gjerne ved bilder av problemet/feilmeldinger osv.
  • Telefonnummer slik at vi kan ringe tilbake

Eksempler på IKT-saker som kan meldes inn:

  • Elev har glemt passordet/koden til iPaden. Kan dere nullstille sikkerhetskoden?
  • Elev har glemt brukernavn og/eller passord til feide-brukeren sin. Kan dere sende brukernavn og/eller nullstille/endre passord?
  • iPad er deaktivert. Hva gjør vi nå? (VIKTIG ikke prøv koden flere ganger slik at den blir sperret)
  • Elev mangler app. Kan dere tildele følgende app?
  • Innmelding av skader på iPad
  • Ønske om veiledning/innføring i tjenester og applikasjoner